Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, July 30, 2010

Poster BRRRR Coca Cola


setelah berada lama di dalam simpanan,barulah ada rejeki untuk mengframekan poster brrr ni.benda ni pon aku dapatkan diatas kesudian abg dolah menghadiahkan kepada aku.lama juga kami berdua mengecek poster brrr di kedai mamak di JB ni.dan abg dolah memang sudah maklum betapa payahnya mamak tersebut nak melepaskan poster2 sebegini.dari isnin lepas,isnin ni,isnin minggu depan pun belum tentu dapat ya abg dolah hehe..berapa punya isnin da mau tunggu..tapi abg dolah tetap sabar menunggu.bagi aku,poster2 sebegini harus diframekan untuk menaikkan serinya.dan lagi 1 faktor adalah untuk mengelakkan iainya berhabuk.at least kite menghargai lah pemberian orang.macam yang aku cakap sebelum ni,kertas A4 kosong orang bagi pon aku simpan!apatah lagi benda yang bernilai macam ni..enjoy!

No comments:

Post a Comment