Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, June 3, 2011

Janda Dan Si Kudung

Dikisahkan orang, seorang janda yang telah 2 kali bersuami. Bercerai dengan suami yang pertama sebab suaminya itu suka memukul dan mendera. Sementara suami kedua pula walau pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu meninggalkan dia dan berkahwin dengan perempuan lain.

Selepas beberapa tahun menjanda, si perempuan yang masih cantik mengambil keputusan untuk berkahwin buat kali yang ketiga. Dia lantas mengiklankan diri untuk mencari jodoh ketiganya dalam facebook:


1. lelaki yang nak memperisterikan saya mesti berjanji tak akan memukul atau mendera
2. lelaki itu tak akan lari meninggalkan saya
3. hebat di ranjang
-Sila datang ke rumah untuk sesi audition-
8 minutes ago •Like • Comment


Selang beberapa hari, datang seorang mengetuk pintu dengan kuat. Si janda mengintai dahulu melalui peeping hole, sebelum membuka pintu. Alangkah terkejutnya dia, apabila terpandang di depan pintu berdiri seorang lelaki tak berkaki dan bertangan.

"Saya datang untuk cuba nasib jadi suami awak," kata si lelaki kudung itu.

Lalu si janda itu meminta si lelaki itu untuk menjelaskan kalau dia dapat memenuhi 3 syarat seperti dalam iklan.

Lalu lelaki tu berhujah, "syarat yang pertama, dah tentu saya dapat penuhi disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul awak."

"Syarat kedua?," tanya janda minta kepastian.

"Syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan awak disebabkan saya tidak ada kaki untuk berlari."

"Jadi syarat yang ketiga itu bagaimana nak buktikan," celah si janda.

"Eeerrrrr, cuba awak fikir. Tadi saya ketuk pintu dengan apa," ujar lelaki kudung itu dengan bangga.

Hahaha! Enjoy!

6 comments:

  1. eleh....si kudung guna dahi tu ketuk pintu,hehehehhe.

    ReplyDelete
  2. ala...... si kudung tu gune dagu........dagu kudung tu botox.......hahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha...betul2 gagah smpi leh ketuk pintu hahahaha

    ReplyDelete
  4. alahai...
    adeq kena bagi address sekali lagi la kat roha sai terpadam address adeq plak..mmmmmmmmmm...nak anta dah nie

    ReplyDelete