Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, February 17, 2011

Pepsi-Man

Hari ni aku rasa macam nak carik gado lah..muekekeke..pepsi long can ihsan yang diberikan oleh Blurguyz79 kepada aku tempohari,saje nak menganjeng si pencinta wanita simpang renggam haha..saja kan nak bagi line panazzz

di bahagian belakang,terpampang character si pepsi-man yang berbadan tegap dan sasa dan berlogokan logo pepsi yang lama

tapi kenapa dari badan sasa dah berubah kepada yang ni pulak??
agak2,ko ada tak bob tin can pepsi-man ni?teeheehee aku rasa macam nak dermakan lah tin can ni pada sesape yang berminat..sila angkat tangan siapa yang nak tin ni?ehhhh..kenapa bob sorang je yang angkat tangan??!!??

7 comments:

  1. jgn minum pepsi.. pepsi menyebabkan kegemukan yang melampau... -iklan-

    ReplyDelete
  2. Wah bob! ini serangan manja kasih dan sayang dari rakan seperjuangan! maka korek mengorek pun kian menjadi-jadi!

    ReplyDelete
  3. hahhaha...adoiii ada-ada je korang nie... bergegar perut weh.... hahahhaha

    ReplyDelete
  4. Jangan bergegar perut banyak sangat nanti terkeluar isi perut! apa pun Maju semua rakan rakan! banyak lagi barang pepsi perlu dikorek!

    ReplyDelete
  5. ala bob tisu siut..kawan2 pon nak amek ati..ok la pasni tanak lah kuarkan barang pepsi lagik..kang ada orang mrajuk..

    ReplyDelete
  6. hahahaha siot je...tuduh aku majuk.....mandaii ko ek........kuar jelah brg pepsi ko.....brg pepsi aku biase2 je.....haha...repro...xmcm ko...hahahahah amekkkk.............hahaha

    ReplyDelete