Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, November 15, 2011

Empire i'm Ready!!

Bagi pengunjung blog ini yang belum mengetahui tentang aktiviti Coca-Coca Bottle Malaysia(CCBM) yang akan menganjurkan satu event pada 19 November 2011 ini, maka boleh la datang beramai2 mengkecoh2 kan keadaan di Empire Shopping Mall Subang mulain 10am hingga 7pm.terdapat lebih kurang 23 collector yang akan meng open table termasuk lah aku sendiri.acara adalah termasuk urusan jual-beli,tukaran barang mengikut sistem barter suka sama suka.suka sama benci pun boleh.dan acara lelongan charity pelbagai barangan collectibles coke yang akan disumbangkan dari para peng open table sendiri dan hasil dari lelongan itu akan diberikan kepada charity.bagi aku,tengah pening apa benda nak bagi untuk charity ni hehe..bagi empunya diri,aku memang dah standby dah dari segi luaran dan dalaman haha dan pada hari event tu,aku akan memakai spenda yang baru dibeli kat pasar malam 3 helai seploh hengget haha..
dan dari segi luaran pula,akan ku pakai tshirt coca cola siam untuk menandakan tanda simpati terhadap kecelakaan yang menimpa negara thai dan tanda sokongan terhadap aktiviti2 charity coca cola thai terhadap mangsa2 banjir dia siam.tapi ada dengar cerita bahawa para peng open table dapat free tshirt semasa event dijalankan.wah ini sudah bagus! boleh datang berlengging je cakap orang johor haha
tentang barang yang akan ku jual/trade dan barang yang akan di display,kena datang lah ke tempat kejadian! kita jumpa di sana! enjoy!

No comments:

Post a Comment