Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, January 14, 2011

Tumbler Batman Begins Pepsi

Hari ni rasanya macam nak bikin line panas la untuk jejaka pepsi yang minat kat pepsi ni hehe..tapi rasanya ko dah ada kan bob tumbler ni?hehe..jadi,sebab tunggu ko tak posting2,baik aku post dulu ya haha
dikeluarkan pada tahun 2005 sewaktu promosi batman begins nyer movie,benda ni hanya boleh didapati di pawagam cathay sahaja.
sebenarnya ada juga kolektor yang mengkolek tumbler2 movie ni.bersusun jugak aku tengok kat rumah dia.tapi untuk mendapatkan koleksi lengkap tumbler movie ni,haruslah menjadi diantara orang terawal yang pergi menonton movie tersebut.kalau dah 2 minggu baru nak pegi tengok movie yang baru keluar,hmmm..harapannnn...dan kena jugak keluar modal untuk membeli set popcorn beserta soft drink.baru lah dapat tumbler ni.plus harga tiket rm10.agak2,besar ke modal untuk mengstart koleksen tumbler ni para blogger?tepuk poket tanya selera ya hehe..aku pun bukanlah kolektor tegar tumbler movie ni.hanya kolek movie yang aku minat je.tapi kalau movie yang aku minat tu,memang sanggup beratur nak dapatkan 1st show tu haha ingat lagi masa movie initial D.pepagi lagik aku dah beratur panjang.sanggup masa kerja pon pergi beratur haha..enjoy!

No comments:

Post a Comment