Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, February 8, 2011

Coke Crystal

salam blog kepada semua blogger!meriah juga ya sesi hi tea tempohari.almaklumlah ada sebab2 tertentu yang tak dapat dielakkan..mungkin event di lain hari,boleh lah aku join ya.dalam banyak2 gambar yang dipaparkan,aku ada perasan pada 1 botol coke yang terletak dia atas meja depan slideshow tu.kalau tak silap,ini lah botol nya.dan dengarnya botol tu bukan untuk dijual.hanya untuk di trade.dan maaf lah kalau aku tersalah info.dan apabila ternampak botol tu,aku pun korek lah botol yang aku pernah beli di temasek tak lama dulu yang membuatkan si blurguyz79 agak meleleh jugak la..kalau tak banyak pun,sikit la hehe..
mengikut sumber2 yang TAK boleh dipercayai,botol coke ni terdapat 3 color.gold,clear dan hijau.so far aku cuma ada sebiji sahaja color gold ni.sempena apa botol ni dikeluarkan,aku kurang pasti pulak
ada orang kata sempena celebrating 100 years of coca cola?betul ke che mat?harga yang aku dapat pun tak mahal,cuma s$14 yang bersamaan rm33.worth it ke?sebab Blurguyz79 dapat yang clear pun s$90.jadi aku rasa tentang harga tu memang agak pelbagai.so kalau dapat yang murah,apalagi,sambar terus!
perbandingan botol coke crystal ni dengan barisan hulubalang SG40.jadi pada sesiapa yang dah start kolek benda ni,lengkapkan lah koleksi anda.enjoy!

3 comments:

  1. aku pedulik apa,aku nak sebut jugak nama ko hahah..biar semua orang kontek ko mintak barang kat ko muakakakaka!rasekannn!

    ReplyDelete