Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, October 18, 2011

Poster 125 Tahun Malaysia

Nampaknya bahang 125 ulangtahun kelahiran coke semakin suram disebabkan Coca cola telah ditendang keluar dari kilang ayah tirinya sendiri hehehe..can2 dan pet2 botle juga semakin hari semakin berkurangan di rak2 petronas juga 7eleven..harap semua para kolektor dah menyimpan stok yang mencukupi ya.dan jangan lah jadi macam can pepsi siti nurhaliza yang market price sudah mencecah rm650! baru lah terhegeh2 nak mencarinya semula hahaha..tempohari telah aku posting tentang can2 125 tahun malaya beserta pet bottle nya sekali dan kali ini adalah posternya yang saja aku lambat2 posting bagi sesape yang dah tertinggal untuk memilikinya hehehe..
berlatarbelakangkan hadiah2 yang akan dimiliki sekiranya terdapat code2 tertentu yang membolehkan anda memenangi hadiah seperti percutian ke World of Coca Cola di Atlanta kalau tak silap aku..atau pun hadiah paling cikai adalah WP iaitu wallpaper yang kalau orang biasa yang tak beli setin coca cola ni pun boleh memenangi hadiah wallpaper tersebut haha..WTF!

Bagi sesiapa yang telah tertinggal poster ini,maka cepat2 lah carik di kedai2 runcit yang masih melekatkan poster ni.sebab sekarang ni dah ada poster baru huhuhu..enjoy!

No comments:

Post a Comment