Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, March 21, 2012

Gantung-Gantung Ghosbusters II

Masih ingat pada Filem ni? Sequel dari filem yang pertama iaitu Ghosbusters, dibintangi oleh Bill Murray,Sigourney Weaver, Egon Sprengler n sape lagi entah aku tak ingat..yang aku ingat ada watak tambahan pembantu negro kat balai bomba yang menjadi base office dia tu.Jalan cerita nya pun aku ingat2 lupa.tak pasti si Slimer tu ada lagi ke tak.sebab seingat aku,arwah bapak aku ada menyewa video tape filem ni.masa tu jarang dapat tengok wayang.movie yang box-office je baru berpeluang tengok wayang. Mula ditayangkan pada June 1989 kalau tak silap aku
Benda ni aku sebut gantung-gantung sebab ia memang digantungkan di pawagam2 yang menayangkan filem ni untuk tujuan promosi.Original dikutip di pawagam dan bersaiz lebih kurang A4.Berjaya diselamatkan sekeping sahaja.Yang bestnya poster gantung2 ni,ada tulisan dalam bahasa Melayu "Pembasmi Hantu Moden II"

"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment