Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, March 5, 2012

Coca Cola Cardboard Sign 2011

Semenjak penghijrahan Coca Cola dari cengkaman F&N,ada beberapa sign kadbod yang aku perolehi dari kedai2,restoran2 dan juga kawan2 yang tak lupa memberi info tentang benda alah ni. Thanx pada Azrul Kota & Nasir Coke dalam membantu aku mendapatkan benda2 ni.memang lah nilaian nya tak setimpal enamel,tapi cukuplah sekadar menyimpan..sign2 kadbod ni,saiznya adalah lebih besar sedikit dari saiz poster biasa dan material adalah keras,tapi boleh lentur,,ala biasalah kadbod kan..semua orang tahu..

kadbod yang ni terdapat juga dalam bentuk poster promosi yang nipis tu,tak banyak beza,cuma dari segi material sahaja..
Yang ni pulak,kalau dari segi image,terdapat poster yang sama dengan image dalam kadbod ni,tetapi berbeza dari segi material dan juga design di sekelilingnya ataupun lebih mudah aku cakap bordernya..
Yang ni aku dapat dari seorang teman yang gunanya diletakkan di restoran untuk menyenaraikan minuman yang dijual dan juga harga
Kadbod sign yang ni pulak adalah untuk mempamerkan produk yang dikeluarkan oleh coca cola dan beserta harga..harga adalah bebas untuk peniaga tulis sendiri hahaha
Dan yang terakhir adalah combo set.set makanan yang dijual beserta minuman coca cola sekali dengan harga diskaun huhuhu..
setakat ni,ni jelah kadbod sign yang aku berjaya perolehi..tak tau pulak jika ada design yang berbeza dia negeri yang lain.

"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment