Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, August 1, 2012

1988 Malaysia Coca Cola Fat Bottle

Nampaknya bahang Olympic semakin membara dan semakin mara! jadik aku pun semakin mara memosting barangan Olympic yang ada dalam simpanan. Dan kali ini adalah barangan keluaran Coca Cola Malaysia iaitu Fat Bottle yang menjadi kegilaan bagi sesetengah kolektor masakini. Jom kita lihat apa sepselnya fat bottle ni
Dari segi paparan yang seperti di atas ini,hampir lebih kurang common nya fat botle ini. tidak banyak berbeza dengan fat bottle seangkatannya. yang agak menarik sedikit adalah tag Tanda Perniagaan Berdaftar yang mensahihkan tempat origin nya iaitu Malaysia. Jika diteliti paparan alamatnya, masih juga diperbuat oleh Fraser & Neave Jalan Foss Kuala Lumpur..tempat legend hehe..
Apa yang membezakan fat bottle ini adalah ianya edisi Sukan Olimpik 1988 yang berlangsung di Seoul, Korea yang menjadi minuman rasmi bagi sukan ini.
Dan yang lebih menarik lagi,ianya masih berkeadaan Full Bottle masih belum dibuka. Original, bukan diisi semula ya! Plastic labelnya pun masih berkeadaan sangat elok. Terima Kasih Mr. Coke!
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment