Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, August 6, 2012

1988 Olympic Malaysia Coca-Cola Steel Can

Tampak hebat sekali Usain Bolt menggayakan aksi seperti Hulk Hogan apabila memenangi gelaran Raja Pecut atau pon The Fastest Man Alive,dan ke 'frust' an penyokong2 Malaysia terhadap kegagalan kali kedua wira negara di tangan musuh tradisinya..nak buat macamana ya tak? yang hebat itu tetap hebat,nasib itu hanya 1% persen sahaja..selebihnya adalah skill.So sempena kekalahan ini,aku nak posting sebuah icon Olympic pada tahun 1988 iaitu steel can yang bertulis Tanda Perniagaan Berdaftar. Nampak dari segi paparan yang dibawah ini,masih berkeadaan seperti steel can yang lainnya.
Tapi jika di switch paparan yang seterusnya,maka terpampanglah satu imej yang aku rasa sangat teruja dengan olympic ring,garisan2 yang terdapat pada dada steel can ini,terasa amat berkualiti sekali design yang ingin disampaikan berbanding dengan can2 masakini yang entah apa2 design nya. Dikeluarkan sempena sukan olimpik di Seoul, Korea pada tahun 1988.
Dan seperti biasa,the legendary Jalan Foss adalah tempat lahirnya steel can ini
Dan yang amat menarik tentang steel can ini,ia masih berkeadaan full can berisi air penuh dan tidak bocor sama sekali.berbanding dengan aluminium can yang selalu buat kita terjaga di malam hari apabila ia meletup haha..boleh la aku katakan market untuk harga steel can yang cun seperti ini,harga paling minimum pun boleh mencecah MYR250,itu minimum ya,maksimum?anda yang letak sendiri...
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment