Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, January 8, 2013

Selamat Tahun Baru 1978

Selamat Menyambut Tahun Baru 2013! disebabkan kesibukan kerja pada akhir tahun,nak audit pejabat ni,nak audit kaunter tu, memang tak menyempatlah aku nak update blog yang dah bersarang tabuan ni. berikutan tahun pun baru, maka aku paparkan kalendar lama yang dikeluarkan pada tahun 1978 oleh Asia Radio yang berpengkalan di Temasek yang membawa barangan elektrik Siera. Tema tahun ini adalah bermotifkan sukan yang tiada sangkut paut pon dengan barangan elektrik Siera
Jom kita tengok model2 yang agak memberansangkan dan meransangkan pada tahun itu. Untuk awal tahun, bulan Januari dan Februari, masih mood tengkujuh, kita main indoor jelah iaitu sukan Baling. kalau sekarang ni la ada chick yg main bowling macam ni, macamana lah agaknya nya. agaknya aku boleh la menjuarai kejohanan Bowling Longkang pada tahun 1978 haha
Apabila cuaca dah panas sikit, boleh la kuar rumah untuk bermain bola padang di bulan Mac dan April
Cuaca May dan Jun amatlah sesuai untuk bermain golf memandangkan keadaan yang tidak berapa nak berangin sangat...
Tapi tak perlu la pakai jacket bagai ke sweater ke kan..ha kan dah panas..kene bukak zip tu haaaa..tapi yang aku tak boleh blah,rambut dia sebijik macam rambut seorang rakan karib ku di Putrajaya..nak kate rambut bukan rambut,nak kata tanglung pon bukan..kahkahkah
Aku macam pernah pergi tempat ni kat Temasek..tapi macam ingat2 lupa..ada sesiapa boleh refresh aku semula?
Oiiiii jom maen hoki OOOiiiiiii!
Dan yang terakhir adalah bulan November dan Disember..bulan yang santai2 sesuai untuk bermain tennis
Tapi jahat betul la cameraman ni suke amik shot yang kurang sopan..ada pulak halangan loket jade tu ya hahaha
Amacam? ada yang berkenan di hati pada awek2 jaman 1978? Semoga sesiapa yang belum bertemu kekasih hati, moga2 tahun 2013 ini membawa luck untuk korang bertemu jodoh hehehe
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment