Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, May 26, 2016

Coin Can Vanilla Coke Zahid Akademi Fantasia

Masih ingat Akademi Fantasia musim ke-2 tahun 2004? Siapa juaranya? Tak lain dan tak bukan Zahid!! Masa ni aku hanya mendengar cerita2 dari mulut orang sahaja. Sebab masa ni rumah pon rumah flat. Asterok pon takde. Atau dalam erti kata lain, aku fak asterok multi million blood-suckin company
Paparan tin can ini di bahagian hadapan adalah merupakan normal vanilla coke seperti yang lainnya
Tapi di belakangnya terpapar muka Zahid yang begitu hansemmm skali (kihkih)
Perbezaan can ini dengan yang lain, adalah di bahagian atas terdapat lubang yang hanya memuatkan duit syilling. Tapi di bahagian bawah,hanya mungkum seperti can biasa. Kalau dah penuh, kena tebuk atau korek lah ya hehehe Adakah can ini rare? nahhh bagi aku can ini biasa2 sahaja kerna ramai orang Malaysia memilikinya. Limited? Ya, pada pendapat aku ianya limited kerna pengeluarannya hanya terhad kepada beberapa tin sahaja. Jika dilihat full set koleksi can ini, terdapat 3 lagi design yang memaparkan muka Linda, Farah dan Adam. Adakah selebriti2 yang lain ini terdapat juga versi coin can? Kita sama2 tunggu p/s: aku syak Zahid pon tak simpan coin can mukanya sendiri
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment