Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, September 19, 2016

Coin Can 7up Tom Cruise Cocktail

Masa aku darjah 3, pada tahun 1988, korang pernah nonton movie Cocktail tak? Pelakonnya adalah Tom Cruise. Aku memang tak berapa minat sangat si Tom Cruise ni. Sejak dari pilem dia Top Gun pada 1986 tu. Adakah aku jeles sebab dia lebih tampan dari aku? owh tidak. Aku syak dia lagi pendek dari aku. So kat situ aku dah menang 1. Sehinggalah ke filem misson impossible, the last samurai, jerry maguire ahhhh semak!
Tapi dalam banyak2 perihal tom cruise ni, ada satu benda yang aku suka iaitu:
Tin minuman 7up cocktail!
Poyo sial kat can ada dia punya muka haha
Yang syoknya ni bukan tin can biasa. tapi coin can atau pun ada orang sebut coin bank atau can tabung. Tak kesah la apa istilah korang berikan, yang penting coin can ni ada bekas sudah ditebuk tupai haha
Dibuat di? Jalan Pencala PJ Selangor. Ahhhhh ingat muka ensem camni boleh kekal la dengan Nicole Kidmann ehhh..pegedah!
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment