Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, December 5, 2016

Bear Brand Milk Drinking Cup

Ada satu brand yang aku tak banyak memiliki barang2 nya, termasuklah enamelnya yang memang aku tak sempat untuk mendapatkannya, iaitu Bear Brand Milk.
Tidak banyak cerita yang aku perolehi tentang Bear Brand Milk ini. Mungkin para otai yang memiliki enamel bear brand ni lebih arif dan pakar tentang jenama yang satu ini
Yang aku ketemu hanyalah sekeping iklan dari majalah lama yang bertahun 1962 mengenai susu sejat Bear Brand ini.
Sewaktu teman baik aku si Blurguyz bershoping shopingan di Temasek, dia menroger aku bertanyakan sama aku mahu atau tidak sebiji gelas jenama Bear Brand. Ok, aku cakap ambik je. Harga pun taklah mahal mana isitu SGD10 je. Tapi masa tu exchange rate baru 2.30. Tapi kalau sekarang ni, dah jadi RM30! Bermaterialkan plastik keras, gelas ini berskala normal seperti gelas2 plastik yang lain. Boleh la bagi aku untuk buat syarat ada dalam koleksi simpanan aku
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment