Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, June 11, 2010

Poster Kadbod Dato' Siti Nurhaliza Pepsi


poster aku kurang pasti pada jaman bila dikeluarkan.rasanya http://chentapepsi.blogspot.com tau kot..tahun 1999-2000 ke? masa ni siti kurus lagi..dan belum kawen haha..gebu jek pipi dia.aku suka poster ni sebab ada sign dato siti sendiri! dan kat jb ni memang dah pupus lah poster ni.kalau ada pun kat belah2 atas sana.ceritanya begini.poster ni ada kat kedai runcit area rumah aku.nak mintak macam segan.sebab kat area aku ni diorang tak tau aku kolek benda2 sampah ni.so disebabkan benda ni benda pepsi,dan ada 3 poster,2 ct,1 ricky martin gay.aku pon membuat perjanjian setan dengan chentapepsi.jikalau kau boleh mendapatkan ke3-3 poster ni,2 ko amik.aku nak 1 aja poster ct yang paling elok.ok deal! dan setelah 2 hari,berhujan berpanaas,makan roti kacang,puas menggodeh,akhirnya dapat juga diturunkan poster idaman ni..dan chentapspsi diberikan ganjaran yang secukupnya untuk menghappykan kedua-dua belah pehak..masing2 pulang dengan hati yang tersenyum..

1 comment:

  1. hahahaha sedih tol dgr jlan cter ni.....hahaha siap msuk roti kacang lagi,......hahahaa

    ReplyDelete