Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, June 14, 2010

Straw Container Coca Cola


haritu pegi la jalan2 kat bandar JB.singgah jap kat 1 restoran mamak ni.sekali terpandang 1 benda coke yang berwarna merah..kedai india ni memang banyak barang2 coke jugak.ada signboard besar rumah kat depan kedai macam pak guard.jaga kiri kanan kedai.itu kalau boleh kopek,memang dah lama aku kopek haha..aku pon bertanya la benda yang macam bentuk papercup siap ada straw ni.rupanya bekas letak straw..

dalam dia memang diisi dengan straw.kalau nak ambil,kena angkat replica straw,yang straw asli tu akan muncul dari dalam..kreatif jugak coca cola buat menatang ni.tanya lah berapa harga nya?rm35! tak boleh kurang ke?aku pon hulur la rm40.lepas tu dibalikkan rm10.terkejut gak aku.rupanya itu gimmick je.dia nak tengok sama ada aku ni betul2 inginkan barang tersebut atau tak.tapi alhamdulillah,dapat juga dibawa balik ke rumah..

No comments:

Post a Comment