Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, August 10, 2011

Coke Hanya Di Cafe

Salam Ramadhan untuk semua para blogger.posting kali ni berkisah tentang set koleksi coca-cola dari Temasek(kontroversi hehe) yang terdiri dari set coca cola classic,light dan zero.kenapa di temasek ni tak keluar lagi perisa vanilla ya?adakah kurang mendapat sambutan?ketiga2 botol ni takla besar sangat,botol kaca dan berlabelkan plastik dan berpenutup aluminium.
pandangan dari sudut belakang.aku membuat survey tentang harga pasaran di Mudah.my,harga untuk ketiga2 botol ini mencecah MYR150! wow! tak rugi jugak aku menyimpan set koleksi ni.modal baru berapa sen je hehe..botol2 coke ni tidak dijual di kedai2 sembarangan.hanya boleh didapati di salah sebuah restoran atau cafe yang berkonsepkan salah sebuah negara di Eropah sana.kalau nak tahu,survey lah sendiri ya hehe..
jikalau anda berjaya mendapatkan set koleksi coke ni,jangan fikir set anda telah lengkap.ada juga adik tirinya iaitu Sprite
dan yang terakhir sekali adalah adik angkat kepada set coke ini iaitu A&W.didatangkan sekali bersama set coke ni.maka lengkaplah set koleksi anda kali ini
dengan pertolongan seorang rakan di Temasek,makan berhari jugak nak mencari set botol2 ni.aku pun dapat 1 set aja..kalau nak lebih,jangan mintak kat aku hehe..cubalah cari dan beli di Mudah.my..enjoy!

No comments:

Post a Comment