Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, August 25, 2011

Merdeka! Merdeka! Coin Can

Sempena Merdeka yang dah nak dekat pada tahun ni,takde apa yang aku nak posting selain coin can susu Marigold yang dikeluarkan pada tahun 2004 kalau tak silap aku bersempena sambutan hari kemerdekaan ke-47

terdapat 2 coin can yang berlainan design.yang pertama ni adalah berlatarbelakangkan Tunku Abdul Rahman semasa melaungkan Merdeka!
pandangan atas lobang untuk masukkan coin
Design yang kedua adalah bermotifkan letupan mercun bateri yang mengopakkan poket aku raya2 ni hahah pelik jugak..mercun diharamkan,tapi iklan gambar mercun..korang tak pelik ke?
pandangan dari sisi atas untuk masukkan coin dan boleh dikorek kalau terdesak time2 lepas raya haha
so far aku nampak ada 2 design je coin can marigold merdeka ni.kalau sesiapa ada can yang berlainan jenis selain yang 2 ni,share2 la info di ruangan komentar ya.enjoy!

kata2 carik gado of the day:
abang dolah,dah ada ke coin can yang lagi 1 ni hehehe..

3 comments:

  1. menarik sungguh design 'can' nie...aku yakin abg dolah takde lagi coin can nie....

    ReplyDelete
  2. elehhh.....rileks abg dolah ngan adeq ni..xpe2 abg dolah,....saya ada 4bjik coin tin ni..nnt saya ksik abg..3tin...!!!.... (ayat cri gado kt adeq...)

    ReplyDelete
  3. Abaj,lepas ni abg dolah borong semua tin susu kat pasaraya kota tinggi baru kau tau haha

    BOB PEPSI,kau nak carik gado dengan aku ea raya2 ni?

    ReplyDelete