Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, September 14, 2011

Everytime 400ml?

Aku rasa hampir setiap sebulan sekali aku pergi menjengah ke flea market di Temasek dan dah lama aku perhatikan botol Fraser & Neave ni.bagi aku,botol jenis ni adalah 'commont' di kalangan kaki2 botol.dan tidak ada orang beli pun botol ni.hampir setahun jugak lah dia berhabuk di booth apek ni.dan memandangkan bajet ada lebih,di atas pertolongan rakan setan yang berada di Temasek,aku menyunting jugak lah botol yang kiranya boleh dapat dengan harga serendah Rm10 di JOnker Walk Malacca.
yang menarik minat aku tentang botol ni adalah penutup tudung botolnya.adalah bermotifkan F&N Everytime yang aku rasa tidak lah se RARE mana pun.sebab aku merasakan ada juga diantara orang yang meng "punch" botol ni dan mengatakan bottle cap ni ori..haru haru
dan yang lagi bestnya,botol 400ml beserta cap everytime ni bukan ada satu,tapi berlambak!enjoy!

No comments:

Post a Comment