Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, September 19, 2011

King Kong Kepala Hotak Kau!

Tempohari semasa teman aku bersiar2 di Sungei Road, Temasek,dia terpandang lah kat satu objek berupakan poster dan setelah dia amati betul2,memang sah poster.dan dia terus menelpon aku untuk mengesahkan apa yang dia lihat ni ada di depan mata."Zal,aku ada jumpa poster Coca cola mirip saling tak tumpah seperti Jejaka Malaya yang terperangkap di alam nya sendiri"."Kau nak tak?"
poster yang dikeluarkan pada tahun 1995 oleh coca cola company ni terus aku setuju untuk membeli nya.sebab teringat sewaktu kami berdua tergelak setan melihat rupa Jejaka Malaya di sebuah laman sosial.memang sejibik! cuba korang tengok di bawah ni.sama kan?
bersaiz yang agak besar,penat jugak aku mengusung dari Temasek naik MRT bawak balik ke Johor Bahru haha dan kalian boleh melayari video ni di YouTube bertajuk "coca cola king kong commercial" Enjoy!

1 comment:

  1. King-Kong...ko ni pun satu hal.duduk diam2 jer layan hal sendiri.

    ReplyDelete