Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, February 1, 2012

Azura 2012

Azura kembali! hahaha..soalan pertama yang aku nak tanya,adakah filem ini boleh mencapai kutipan box office?apa?pengarah dia aziz m.osman?kahkahkah...Skop Production?adoi ai...Luncai Emas? boleh la....Shahz Jeszle?? Pengganti Zack?haru..haru...Neelofa?bollleyy laaaa..(slang Mat Rempit)
nampaknya movie poster filem melayu dah ada yang double sided! hebat...hehe
Sewaktu Skuad Perodua Era melawat Nusajaya,masa tu aku nak ke bank tempohari sebab nak menghantar kotak kiriman Display Card Label Botologi pada si Megat.berpeluh jugak angkat kotak besar tu naik tangga ke Maybank Nusajaya ni haha..so lepas dah mengepos barang tu,aku turun la ke bawah dan skuad perodua ni masih ada lagi.dan ada pulak member yang mengajak aku join crowd masa tu untuk soalan terakhir.dan mamat Era ni pun menanyakan soalan siapakah pelakon utama filem Azura 2012?maka beramai2 lah makcik2 dan anak dara yang angkat tangan untuk menjawab soalan.disebabkan ramai sangat yang tahu jawapannya,maka soalan itu dibatalkan.mamat Era ni menyuruh kami mengeluarkan sekeping rm1 dan membuat origami sampan.siapa yang paling cepat,dia akan mendapat hadiah utama untuk hari itu. maka terkial2 la semua untuk membuat perahu menggunakan rm1.dan aku dengan pantas menyiapkan sampan tak sampai pun 1 minit dan dengan pantas menghulurkan pada mamat Era tu.maka aku pun diberi hadiah berupa CD soundtrack filem Azura 2012
lagunya?ada yang diambil dari lagu lama filem Azura 1984,dan ada juga lagu baru..tapi bagi aku,macam tak ada 'kick' la lagu baru Azura 2012 ni..
Aku paling suka masa Jamal Abdillah datang ke sekolah Ogy bawak bunga kalau tak silap nak bagi pada Ogy..dengan gaya jalan Mat Motor,memang cool! Adakah Azura 2012 boleh menandingi Filem Azura 1984? sama2 kita saksikan tayangan perdana seluruh Malaya esok!

No comments:

Post a Comment