Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, February 29, 2012

7UP Saiz Famili 750ml

Yang ni adalah sambungan dari lawatan ke tapak pojek Amcorp Mall tempohari. Lepas pegi ke sebuah kedai antik di tingkat atas,aku pegi plak ke kedai antik di bahagian bawah sedikit iaitu di kedai Mr.Teh.Barang memang banyak,tapi macam tak ada yang berkenan di hati.sekali terpandang ada botol ni kat atas sekali rak yang tinggi tempat dia susun botol2
Yang sedapnya,botol ni masih full bottle.belum dibuka lagi.sebab sebelum ni,yang aku lihat di lamanweb lelong femes kat malaysia ni,kesemuanya sudah dibuka dan diminum airnya.harganya aku masih belum tanggalkan lagi MYR65.terdapat 2 biji botol masa tu.MG dan SG.walaupun harganya masih di dalam bajet aku,tapi aku tetap nego lagi.dan akhirnya Mr.Teh bagi harga MYR55 sebiji.berbaloi tak?Dan soalan yang sama aku ingin bertanya,kenapa orang2 KL tak beli botol ni?adakah mungkin tempat letaknya terlalu tinggi,dan menyebabkan orang tak perasan kewujudan botol ni?ataupun mungkinkah semua kolektor KL sudah mempunyai full bottle atau hanya cukup sekadar dengan botol kosong?bak kata seorang teman ni,"ko nak kumpul botol ke,ko nak kumpul air?" hahaha..terpulang pada selera masing2..

"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment