Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 5, 2012

Beg Selimpang Minumlah Coca Cola

Hari tu masa aku jalan2 dengan Nasir Bank Rakyat di sebuah pusat membeli belah di tengah bandaraya KL,terpandang lah aku pada seorang ni yang sedang membawa beg selimpang yang mempunyai warna yang menarik pandangan mata aku.Wah! Minumlah Coca Cola!
Nasir pulak memang tak pandang benda2 macam ni.sebab dia lebih fokus pada botol! sama jugak dengan teman aku di Temasek tu haha..biarlah mereka berdua ni berebut botol.biar aku dengan poster aku dan barangan collectible yang lain.So aku bertanyakan la apa kandungan isi beg selimpang dia ni.apabila dibuka,wow..penuh dengan vinyl 7' pelbagai artis cina dulu2.rupanya dia ni pun runner antik jugak.Dia bertanya sama ada aku berminat ke kat beg ni?Jawab aku,kalau kena dengan harganya,boleh la..dia pun mula menawarkan harga MYR50.Ah,mahal sangat aku kata!.Dia cakap dia bermodalkan MYR35 untuk membeli beg ni.so berlakulah tawar menawar berserta muka jual mahal aku yang berakhir dengan penukaran servis sebanyak modal iaitu MYR35 juga.
Akhirnya dapat juga aku memakai beg selimpang Tanda Perniagaan Berdaftar pada petang itu sambil berjalan2 dengan Nasir Bank Rakyat dengan happy nya

'Keep It Until Hard To Find'

2 comments:

  1. kan betul bro.rezeki ada dimana2.samada cepat @ lambat je.sambil jenjalan pun bleh dpt beg coke.peace...

    ReplyDelete