Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, May 31, 2012

KEMBARA MAHKOTA JOHOR 2012

Sekarang hebat diperkatakan di media massa tentang perbidaan plate number yang terhangat iaitu WWW1 dan orang yang berjaya membida plate number tersebut adalah DYMM Sultan Johor dan ada juga sindiran2 dan kata2 sinis dari pihak yang iri tentang kejayaan pembidaan tersebut dan Tengku Mahkota Johor juga telah membuat kenyataan di Twitter bahawa Pihak Tuanku tidak pernah menggunakan duit rakyat untuk kepentingan beliau..jadi memandangkan sedang hangat kes ini,aku ingin membuat entry berkenaan program yang telah berlalu 2 minggu lepas iaitu Kembara Mahkota Johor 2012 iaitu dari 12-16 Mei 2012..Jom kita lihat apa ada dalam goody bag yang berjaya diseludup keluar hehehe
Buku Program untuk Majlis kali ini..terkandung pelbagai cerita tentang misi kali ini dan yang lepas
Sperti biasa,gambar DYMM Sultan Johor
Raja Zarith Sofiah Binti Almarhum Sultan Idris Shah
Dan Crown Prince Of Johor
Terdapat pose2 yang menarik oleh DYMM di dalam buku program ni
Kenderaan yang digunakan pada tahun lepas..tahun ini lain pulak rupanya..
Dan bagi sesiapa yang datang semasa pelancaran dan penutup Kembara Mahkota Johor 2012 ni,apabila menunggu Tuanku hendak berlepas,boleh la menggunakan kipas ni apabila matahari tegak berada diatas kepala
'Tangan' besar untuk melambai2 Tuanku semasa berlepas
Button2 ni boleh la disemat di baju2 atau jaket kegemaran anda hehe
Dan barang yang paling aku syiok sekali adalah collar pin ini yang berlatarbelakangkan wajah Sultan Johor beserta engrave Kembara Mahkota Johor 2012. Daulat Tuanku!
"Keep It Until Hard To Find"

4 comments:

  1. Cun pin ni bro, orang Sarawak boleh dapat ke? :) Bukan iri hati tapi ini namanya nak tunjuk bagos, umpama meludah ke langit tertempek ke muka sendiri. Tinggi langit tu...

    ReplyDelete
  2. mmg Terbaikkk nih bro...untung nasib badan leh dapat bnda nih...Daulat Tuanku dari aku anak kelantan yg merantau mencari rezki di Johor!!!!

    ReplyDelete
  3. frightrice- kalau ikhlas jawab,orang Sarawak kalau datang event ni,MAYBE boleh dapat :) itulah kalau n ak meludah,biar ke tanah..jangan ke langit..

    Koleksi Aku Punyer!!!- ini pun diatas pemberian member..kalau nak dapatkan sendiri,memang agak payah..tak kira lah dimana negeri kita berada, Raja tetap berDaulat.jangan sampai jadi apa yang berlaku di seberang..

    ReplyDelete
  4. Itulah bro, belum perintah negara dah berani sound Sultan, dah perintah nanti camno agaknye? Eh, ke situ polak aku! Tompang lalu... :)

    ReplyDelete