Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Sunday, February 12, 2017

Tin Can Coca-Cola Bangladesh

Aku kurang kolek tin ni. Tak kira lah steel can mahupun aluminium can. Botol alu seperti seorang rakan aku pon jauh sekali. Disebabkan tadi pagi masa aku nak masuk pejabat di parking, ada seorang cleaner bangla menegur aku. Dia bagi salam. ok respect utk bangla tu. Disebabkan hati dia mulia, aku up sebiji can aluminium coca cola dari Bangladesh
Can ni taklah WOW sangat. Tapi aku suka sebab script dia yang menarik. Boleh la simpan buat ada-ada..
Jika diperhatikan di paparan belakang, tertera alamat pengeluar iaitu Desh Beverages untuk coca-cola. Tin can ini kemetot sedikit dari tin can yang standard kerana isipadu airnya 300ml berbeza dengan yang normal iaitu 330ml. Dari pemerhatian aku, corak bergaris2 pada body can ini, menunjukkan can ni dikeluarkan pada tahun 90-an. Atau lebih tepat diantara tahun 1994-1995.
"Keep It Until Hard To Find"

No comments:

Post a Comment