Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, August 13, 2010

Mouse Pad Coca Cola


haritu aku,amir dan pit selepas pegi shopping baju raya kat city square,pergi lah ke pasar karat jb untuk bershopping lagi haha..si amer sibuk membelek2 keychain coca cola,si pit pulak mengambil barang yang di bookingnya terdahulu..si amer ni memang senang goyah la pendiriannya hehehe..lek mer! aku gurau je! haha..baru kena racun sikit,dah goyang.tak tau mana 1 nak ambil hehe..last2,dia ambil juga keychain yang pada aku amat berkualiti untuk dijadikan koleksi.takpe mer,slow2 k.lepas melayan 2 kawan bershopping ni,aku pulak bershopping.hehe dan terjumpa la mouse pad yang 1 ni tahun 1995.disebabkan bentuknya yang menarik,dan menyerupai button coke malaya,so aku pun angkat terus! boleh la digunakan kat opis ni buat meletakkan tetikus ku.enjoy!

No comments:

Post a Comment