Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, August 16, 2010

Piring Players Silver Red


piring jenama rokok yang mendapat kontroversi sejak awal kemunculannya.sudah merendahkan diri untuk meminta maaf dan tidak mahu cari gaduh,tapi masih ada lagi juga sindiran2 sinis yang dilemparkan.macam besar sangat dosa aku ni haha..dan yang pelik,kenapa hati orang2 seperti ini sangat busuk sekali?tak sangka ya orang warga emas jaman sekarang ni mentalnya masih kebudak budakan..ok lah aku pun malas nak cari gadoh lagi.lantaklah apa orang nak cakap,nak kita ikut nasihat dan ajaran,sudah diikuti.apalagi nak?nak aku bawak band pancaragam pegi lalu depan rumah korang ke?hahaha..mungkin itu yang dia hajati...bagi yang sudah muhasabah diri dan cari jalan perdamaian,baguslah..tapi bagi yang masih tidak sedarkan diri,apa boleh buat..baik batalkan aja puasa tu makan nasi goreng basi kalau hati tu tak ikhlas memaafkan orang lain..
berbalik pada piring yang 1 ni,aku dapat pon diatas lantai dijual di pasar karat temasek..takla mahal sangat..murah aja..tapi boleh la untuk melengkapkan koleksi aku yang tak seberapa ni..enjoy!

No comments:

Post a Comment