Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 7, 2011

Adiah Tawen 3

Sewaktu pembungkusan botol Fraser & Neave embossed 200ml ni,terdapat lah insiden yang tak diingini yang menyebabkan seller dengan relanya memberikan sedikit saguhati yang merangkap hadiah kahwin juga hehe..seorang seller yang bagi aku tiptop diantara yang tertiptop.tak banyak kerenah dan kadangkala hampir tak berkira kalau setakat benda kecik2 ni..terima kasih diucapkan pada seller @ runner yang masih setia sampai ke hari ini yang menyaplai barang2 'junk' yang bagi aku amat cantik di masukkan dalam lemari display aku.

Hadiah yang pertama adalah coaster atau pelapik gelas minuman Goodyear
pandangan coaster dari belakang
Eh?apa pulak ni?rokok rothmans ke?lain macam aja..
Owhhh rupanya memo pad yang dikeluarkan pada tahun 1981 beserta calendar 1982..teringat masa budak2 dulu,bawak benda ni pegi sekolah.ada personal details,pastu mintak no fon sume kawan2 kat kelas.masa tu mintak no fon rumah je..almaklumlah belum ada henfon hehe..
Kotak rokok Torchlight..
Kotak rokok "Tembak" walaupun dah ada,tapi bak kata aku,orang bagi aku kertas A4 kosong pon aku rembat!
Haaa..yang ni menarik sikit.rokok Players kontroversi yang masih berisi full rokok asal.Bang dolah,agak2 kalau hisap rokok ni,masih stim lagi tak?hahaha..
Dan yang terakhir dan yang paling best,sebab aku belum ada benda ni dalam simpanan.Flyers wayang Back To The Future yang dikeluarkan pada tahun 1985 yang membuatkan aku menangis2 suruh bapak aku menyewa video tape di kedai video rental haha..kelakar siut teringat jaman tu sewa video kat kedai..dan yang pasti,flyers ni adalah original.bukan di reprint ya
yang paling kelakar ayat dalam flyers ni la.MEMDAHULUI MASA DEPAN.bukan ke kembali ke masa hadapan?haha kalau baca betul2,ada perkataan MUSTI.haha..masa tahun 1985,bukan ke musti tu dah tukar ke mesti?
Apapun,aku ingin mengucapkan sekali lagi terima kasih diatas pemberian barang2 yang pada aku,boleh la memenuhi ruang di dalam kabinet display aku yang kosong tu.Kita Enjoy!

No comments:

Post a Comment