Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, July 30, 2010

Giant Mexico Coke Bottle Siri 2


harini tak banyak sangat cerita nak cerita kat para blogger.tapi haritu semasa abg dollah MEMBURU botol kat ebay,ternampak la ada 2 bijik mexico bottle yang sangat murah kalo nak dibandingkan dengan harga yang diorang jual kat lamanweb lelong tersohor kat malaya ni.10 kali ganda lebih murah.so aku pon ditugaskan untuk mengkolek barang ni di temasek.bukan 1 botol,tapi 2!

sesampainya aku di lokasi,terkejut gak aku tengok amoy tu bungkus mexico bottle macam bungkus baby!

jadi dengan berhempas pulas aku menggendong 2 botol ni turun naik bas haha..orang ingat aku macam bawak baby da..

seperti yang dijanjikan,ada 1 yang berwarna clear,dan 1 lagi blue tinted.dan abg dolah dengan bermurah hatinya mendermakan yang biru kepada aku.

yang bestnya botol biru ni,dia ada serial number dan ada orang menggelarkan nya birth certificate.dan biasanya botol biru terdapat accessories muffler dan santa claus hat.bagi yang clear bottle,dipadankan dengan bandana coca cola dan mexican hat.barulah lengkap penampilan mexico bottle ini.

accessories mexico ni banyak terdapat di temasek kalau nak dibandingkan di malaya ni yang market memang tinggi.cuma kuasa membeli je yang jadi penentu..

2 comments:

  1. cunn..! tak dapat awek yg gigit strow tu pun tak apa lah..tapi bagi awek siam yg pegang botoi coke tu pun best..! goreng pun soodappp...!

    ReplyDelete
  2. haha ada2 je cek is ni...jaga2,kang org rumah kat belakang tu jeling semacamm jek.parah! kalau nak yang siam,ada kat atas.kalo nak yang western,ada kat bawah hehe..1malaysia 1sia 1donia semua ada!

    ReplyDelete