Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, July 5, 2010

Tabung Plastik Coca Cola


tabung ni aku baru dapat di temasek sempena hari aku melawat2 di sana.dapat di flea market kat sana.harganya takla mahal.sing4 aja.kalau convert ke malaya baru rm10.kira berbaloi jugaklah sebab sebelum ni aku memang tak pernah ada benda ni.masa memula jual kat pasar karat JB pun harganya memang murah.kalau tak silap rm5 je kan abg dolah?

mengikut kata blurguyz79,tabung ni ada 3 jenis.1,yang ni.2,yang ada pada blurguyz79 iaitu tiada tudung tapi tempat korek duit di bawah muntut botol tersebut.3,aku belum pasti.kemungkinan giant tabung yang macam kat rumah uncle ali popia kot..

1 comment:

  1. bro,pembetulan ayat...muntut ker buntut.hahaha.kalau x silap banyak versi lagi aku jumpa tapi dah bocor tu yg x jadi tapau.

    ReplyDelete