Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, July 26, 2010

Tumbler Ovaltine Marvel


beberapa minggu yang lepas aku ada dapat tau ada seorang kolektor berasal dari ipoh yang boleh membekal barang yang baik pada kawan2 aku.pernah juga sekali menggunakan khidmat orang tengah untuk mendapat sebiji botol aerated water dari kolektor ni.pernah juga meninggalkan number telefon aku tapi tak dilayan.entah macamana aku berjaya mendapatkan number telefon beliau dan tumbler ini lah diantara barang yang pertama aku dapat darinya.kata orang sesi suai kenal,lama kelamaan,banyak juga barang aku ambil dari dia.tumbler ni aku pernah pakai masa jaman sekolah rendah masa aku darjah 1 di JB pada tahun 1986.masa tu beli setin besar ovaltine dan dapat benda ni free.tapi masa tu kat temasek.kat malaya aku tak perasan pulak benda ni.rasanya mesti ada kot.mak aku bancuh air sirap,tuang dlm tumbler ni,bawak g skolah.sampai skolah,tarik pemicu dia,nyonyot haha..kawan2 takleh share

No comments:

Post a Comment