Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, July 30, 2010

Iklan Rokok Dari Teman

haritu ada sorang teman yang berada di Ipoh keluar MEMBURU barang.dan aku pon berpesan lah kepadanya kalau2 ada barang sampah yang bernilai,boleh la roger2 kat aku.sebab katanya dia nak ke alor star.tapi tak kesah la nak kemana pun,janji bila pulang ada ole2 yang boleh diberi pada aku.dan inilah hasil dari PEMBURUAN nya hehe

iklan/calendar kadbod craven a

iklan kertas rokok homeward bound.sekotak 25sen je??!!

iklan kertas rokok gallagher's

sekotak 35sen?murah gila..entah company ni wujud lagi ke tak kat KL nun

terima kasih diucapkan pada teman di Ipoh yang banyak membantu untuk mendapatkan barang2 sampah yang amat bernilai bagi aku.tak tau la pada orang lain kan.tapi kalau abg dolah nampak ni,mau dia terus call aku kejap lagi ni hehe

No comments:

Post a Comment