Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, July 30, 2010

Iklan Kadbod Enjoy Coca Cola 90's


sign kadbod ni aku dapat di atas pemberian Mr.Coke yang tersohor di JB ni sewaktu menyelongkar store kepunyaan beliau hehe..nasib baik lah dia belum humban ke sungai kadbod ni hehe..benda ni mengikut dari sumber yang TAK boleh dipercayai,adalah berasal dari temasek.dan digantung di kedai2 kopi dan restoran pada masa 90an.kerana mengikut rupa bentuk kadbod ni,terdapat lubang di atas bahagian tengah untuk digantung menggunakan tali tangsi.walaupun kadbod ni tak seberapa,tapi amat bernilai bagi kolektor muda seperti aku ni.sebab benda ni memang pernah aku nampak pada masa aku kecik2 dulu.dan mungkin sukar untuk aku perolehi pada masa sekarang ni.tapi di atas budi pekerti dan kesabaran,bagi kolektor yang muda di luar sana yang sama macam aku,anda juga mungkin boleh perolehi benda2 yang orang buang seperti ni,tapi bernilai.enjoy!

No comments:

Post a Comment