Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, August 23, 2010

Kisah Sedih 2


lagi2 cerita sedih.bosan si bob chentapepsi mendongarnya hehe..tapi apa boleh buat,dah memang nak dijadikan novel,so cerita jelah kat sini.semasa korang semua bersuka ria di amcorp tempoh hari,aku yang hanya menjenguk dari geluk jampi pa' blalang,mengirim satu poster dari seorang teman.iaitu poster melintang sinalco/kickapoo.suatu waktu dulu,aku pernah di offer oleh seorang teman juga dengan harga rm120.dan yang dijual di amcorp ni pula rm30 sahaja.kemungkinan besar yang rm120 itu adalah original.dan yang dijual di amcorp ini adalah reprint.nampak dari mata kasar materialnya lebih kurang yang ori,dan ada orang kata yang rm30 ni pun ori.aku pun tak dapat bezakan yang mana ori dan yang mana reprint.tak kesah la yang mana 1 ori,tapi orang dah tolong belikan,bersyukur ajalah ye tak?

6 comments:

  1. Rizal, jangan takut. Sign ni I yang jual and I can be sure 100% its original. No worry.

    ReplyDelete
  2. Ini bkn kisah sedih bro...ini kisah kekenyangan dapat barang,,,,,,,haha

    aku skrg tgk blog ko waktu malam je tau..coz tgk waktu siang banyak pahala kene reduce...krn gadis menjolok mata di blog ko ni....abes pahala aku.....!!! nk pejam mata..xnmpk brg lak...huhu

    ReplyDelete
  3. hi sam.owh ye ke u yang jual?glad to hear dat it is original.thanx ya 4 da info.untuk teman yang membelikan poster ini,akhirnya jawapan terjawap juga.terima kasih juga diucapkan di atas pertolongan selama ni.enjoy!

    ala bob,mana aku tau.gambor2 tu bukan aku yang design.coke yang design.aku paste aja hehe..so dosa ko jangan share dengan aku ya huhuhu..lama siut tak jumpa ko.jom la minum!

    ReplyDelete
  4. kepada blurguyz79,mintak mahap banyak2 ya aku dah pakai dulu gambor coke zero awek japan ni haha..takpe,nanti aku tukar gambar ya.bagi si bob stim plak tgk awek coke.sebab pepsi takde awek hahaha

    ReplyDelete
  5. awek pepsi pun ramai oooo...si bob jer tu malu2 nak paste kat blog dia...hahaha

    ReplyDelete