Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, December 27, 2010

Thermometer RC Cola

eh?benda ni aku dah pernah posting ke dulu?aku pun dah lupa la pernah posting ke tak..sebab benda ni adalah benda sampah yang letaknya biasa kat atas lantai je bagi sesetengah orang tu.dan tak laku pon kalau jual.pelik betul lah aku,kalau barang orang lain,semuanya tak laku,kalau barang dia,wah koleksi yang menguntungkan aja haha..tapi bagi aku,biarlah orang2 yang macam tu hidup dalam dunia mereka.bukan mereka menguasai barang tu,tapi barang2 tu yang dah menguasai mereka haha..terlanjur aku dapat benda ni murah dari seorang teman kat puchong,maka tergantung jugaklah kat dinding rumah aku ni..berlogo kan RC di bahagian atasnya.ROYAL CROWN COLA
dibahagian bawah pula terdapat thermometer yang aku rasa bagus untuk menyukat atau mengukur tahap kepanasan seseorang tu.sebab kadangkala,ada sesetengah orang yang baru diuji dengan barang2 yang agak kontroversi sikit,mula lah montotnya panas haha..dan mula lah dengan cerita sindir menyindirnya tu yang bagi aku takkan habis punya.biasalah orang melayu..perasaan cemburu buta tu mestilah ada kan..tapi tak semua orang macam tu..cuma seorang dua je..jadi nak tau tahap kepanasan seseorang tu,boleh lah disumbatkan bahagian hujung thermometer ni ke tempat bahagian mana yang terasa panas.kalau di bahagian atas,sumbatlah ke mulut(kalau muat,tapi mulut tempayan rasanya muat kot..).atau pun kalau panas dia bahagian montot,boleh la sumbat ke bahagian mana yang anda rasa perlu hehe..
aku nak ucapkan terima kasih pada teman yang sudi memberikan thermometer ini dan dapatlah jugak aku mengspreadkan benda ni kepada orang2 di Johor ni.dan kalau tak silap,ada juga blog seorang teman yang menjual thermometer ni dengan harga yang agak murah dan affordable berbanding dengan harga yang dijual oleh seorang dermawan..enjoy!

No comments:

Post a Comment