Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, May 14, 2010

Botol Brylcreem


botol brylcreem ni aku dapat kat area pontian,johor kat kedai jual perabot.macamana kedai perabot ada jual benda ni?tumpang barang kot..mengikut sumber yang TAK boleh dipercayai,botol ni digunakan pada tahun 60an.masa tu memang aku belum lahir.tapi tengok pada rekabentuk dan cop emboss di bawahnya,macam made in england..

muncungnya pun kecik.jadi kalau dah tinggal kerak tu,terpaksa la mengorek pakai jari haha..sampai licin! sebab aku tak merasa zaman brylcreem pakai botol ni,simpanlah untuk koleksi peribadi.dan ia terdapat dalam 2 size.pada aku ni adalah yang kecik.kena carik pair dia ni baru lah lengkap koleksi.kalau yang botol plastik tu memang aku dah ada dan pernah aku posting dulu.harga pun boleh dengar lagi rm8!

No comments:

Post a Comment