Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, May 14, 2010

Jam Dinding Seiko Quartz


jam yang 1 ni aku dapat kat area batu pahat daripada seorang kolektor..pada mulanya aku memang tak berminat nak beli jam ni...sebab terlalu mahal sangat rm250!

tapi disebabkan family aku pernah ada jam yang sebegini,minat tu mula timbul la sikit2 nak memperolehi jam ni kembali..banyak kali juga si penjual ni offer kat aku..berapa aku berani?yang aku pun punya la gatal mulut ni letak harga rm200.sah jual! aduii punya lah menyesal masa tu..so carik la duit untuk bank in kat dia..ini diantara barang yang aku rasa rugi membelinya..padahal jam ni kalau kat luar boleh dapat dlm harga rm100.si penjual ni pun asek mengatakan ni adalah 1st model seiko quartz yang pakai bateri.hahaha..betul ke?layannnnn..tapi sekurang2 nya ia berguna dan aku hadiahkan pada mak aku.so bila dia strike tu,satu kampung dengar..orang sebelah rumah pun boleh dengar hehe..kalau dia strike tu,mak aku siap kira dah subuh ke belum..kira tak la membazir aku beli jam ni..

No comments:

Post a Comment