Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, May 7, 2010

Jam Kunci Ayam JH


masa sesi lawatan aku ke ipoh,aku pergi la ke tempat nama Parit ni. ada satu kedai menjual jam lama.tapi bila aku masuk,semuanya jam baru! belek punya belek,terjumpa la 1 jam kunci made in china..tapi brand cokia la,JH.brand apa tu?tak penah dengar pun?pada mulanya dia nak jual rm20..tapi bila aku try kunci,ada prob sikit.eh apek ini jam sudah rosak la..jual murah2 sudah la.ok la lu amik la rm14.sini kasi wa repair dulu.wah! bagus aku cakap dalam hati hehe..siap repair,bagi kurang pulak.jadi,tunggu la dia repair dan aku pulang dengan hati tersenyum dapat jam yang entah apa brand ni hehe..kalau kat JB,hmm mau dia tekan rm40 jam macam ni!

4 comments:

  1. bro...tumpang tanya,pasar karat jb area mana?

    ReplyDelete
  2. pasar karat JB area bangunan umno jb.maybank segget.bangunan mic.8.30pm-12am everyday

    ReplyDelete
  3. alamak....apsal aku salah baca info ni.mmg sah aku dah blurrrr.ada harapanlah turun pasar karat jb klu buka 8.30pm

    ReplyDelete