Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, May 19, 2010

Coca Cola Malaya 290ml


akhirnya..botol yang selama ni dicari,datang bergolek..dah rejeki namanya..

botol ni sebenarnya dah lama aku carik,yang terlalu bersepah di rumah2 para kolektor..semua cakap botol ni bersepah,tapi bila diminta,semua kata nanti dulu..lama jugak aku tunggu tapi botol ni tak keluar2.payah betul nak carik yang 290ml ni

at last dah memang rejeki yang diberikan,kedai last yang kami pergi masa sesi carigali,aku ternampak botol coke ni,dalam hati aku berdoa,harap2 dapatlah 290ml..bila aja aku pegang botol ni,pum! memang kompom 290ml! abg dollah tersenyum..menandakan syabbas inspector sahab kepada aku sebab berjaya jugak mendapatkan 290ml ni.dulu dah penah kecek sekali kat abg dollah,sebab dia ada 2 biji,tapi dia tak bagi pulak..sebab ada yg SG dan MG.adess..camtu pulak kaedahnya..tapi abg dollah aku respek..mana yg lebih,diberikan pada aku pree op caj.tapi kadang aku rasa tak sedap jugak..so berikanlah apa yang aku ada sebagai trade..baru 2-2 happy

aku ni kolektor yang bajet ciput..botol no 1 malaya pon takde! so bila ada org nak jual 290ml,macam tak mampu pulak nak membelinya..jadi bila dapat 290ml ni dengan harga rm4,aku pulang dengan hati tersenyum..(",)

No comments:

Post a Comment