Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, May 6, 2010

Singing Gizmo


aku dah lama carik plush toy gizmo ni dari filem gremlins..puas carik kat kedai mainan,toys r us,hobby store,Malaya,temasek,tapi tak jumpa jugak..cuma kena order online yang harga nya sampai ratusan ringgit..rasanya belum mampu lagi..

tapi ini yang aku jumpa kat area rengit,johor dengan harga rm1 aja! kalau dah rejeki,nak buat macamana kan..masih berfungsi dengan baik,kalau ON,dia akan menyanyi dan badannya akan bergerak..memang cumil! sama macam dia menyanyi dalam movie Gremlins tu.dan barang ni bukannya ciplak ya.memang ori keluaran NECA

di bawah ni adalah poster2 movie gremlins keluaran 1984



diarahkan oleh steven spielberg,cerita gremlins ni mengisahkan seekor makhluk cute yang bernama gizmo.dia ni tak boleh diberi makan telur,dan daging ayam.atau terkena air,kalau langgar syarat tu,dia akan beranak pinak tapi bukan cute macam dia,anak2 yang keluar tu perangai macam setan! habis 1 bandar diorang kerjakan.dengan mak2 dia skali diorang buli haha..memang best cerita ni.pada sesiapa yang belum sempat menonton,pergilah cari dvd gremlins ni.tak akan keciwa punya..

No comments:

Post a Comment