Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, May 5, 2010

LP Mc Hammer


LP mc hammer yang berjaya diperolehi di pasar karat JB.benda ni takla sehebat lp 10inci.tapi disebabkan aku membesar dengan lagu2 yang macam ni pada tahun 1991,jadi boleh beli untuk dijadikan kenangan zaman persekolahan.nanti boleh la diceritakan kat anak aku,masa aku sekolah,lagu2 yang macam ni aku layan.sebab masa tu tak ramai yang sebaya dengan aku yang melayan lagu rap.masa tu popular rock ketam macam laksamana,ekamatra dsb.aku aja kat sekolah tu yang melayan lagu2 rap seperti vanilla ice yang masih mencari LP nya bertajuk 'to the extreme'..

lagu2 popular yang terdapat dalam LP ni adalah lagu hits 'u cant touch this',pray dan have u seen her.Lp ini dikeluarkan oleh capitol records.dengar cerita mc hammer ni disahkan muflis dan namanya tenggelam begitu saja.tapi ianya memberi kesan sewaktu zaman rap di malaya..kalau tak percaya,tanya si a.c mizal tu,bagaimana dia mencipta nama di malaya kalau bukan kerana rap music!

No comments:

Post a Comment