Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, May 17, 2010

Sesi Carigali 4

hari semakin menguning..jackpot tak jumpa2 jugak..so kami singgah la ke kedai 1 ni..tanpa banyak cakap,abg dollah terus target almari showcase yang harganya boleh didengar..bawak masuk van..

memandangkan hari dah petang,kami sambar aje apa yang patut..plastik sign,metal sign,semua kami kebas tanpa meninggalkan jejak kami disitu..


plastik sign rokok..



segala gelas dalam rumah tu pon kami kebas..









showcase lagi..

masa si apek ni tengah geledah barang,aku ternampak satu benda berwarna kuning."apek! wa mahu itu barang! kasi keluar!"
kotak apakah ini?


wah memang rejeki kami petang tu terjumpa barang jackpot ni..set gelas,tray,jug,dan bekas kueh benson & hedges yang jarang ditemui..gong xi raya lagi tuuu






tapi barang2 ni aku berikan pada abg dollah disebabkan dia pengumpul rokok yang tegar..bukan macam aku sini sikit,sana sikit,last2 semua barang rokok aku diserahkan kepada abg dollah untuk mengendalikan..kira macam bagi harta pusaka la..tapi berbayar ya hehe..supaya ada orang yang dapat menjaga nya dengan baik..macam aku ni tak reti menghargai barang rokok,sebab aku memang tak hisap rokok! rejeki masing2..mungkin di lain kali sapa tahu aku pulak dapat jackpot!

hari hampir maghrib,dan kami berpindah ke kedai sebelah..dan ini hasilnya..


kami pun beredar dari situ dan pulang ke JB dengan hati yang gumbira.lebih2 lagi abg dollah kerna mendapat jackpotnya yang tidak disangka2..cheers!
dan dibawah ni adalah snapshot sekilas pandang..



maka dengan itu,berakhir lah sesi cari gali pada kali ini..harap berjumpa di lain kali..enjoy blogging!

No comments:

Post a Comment