Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, May 5, 2010

Kaset Bobby


kaset filem hindustan yang paling berjaya di bollywood yang masih disimpan elok kepunyaan mak aku.dibeli pada tahun 1985.aku percaya ni bukan kaset original.mungkin dicetak rompak.masa tu harganya rm1 kalau tak silap.dulu memang tak bernilai.tapi sekarang,memang tak akan jumpa lagi pita kaset yang macam ni.ori mungkin ada lagi,tapi yang cetak rompak?mana jumpa lagi geng..

masih boleh didengar.tiada cendawan pun pada tape nya.side semua lagu sedap2.manakala side b lagu biasa2 aja.killer song bagi filem bobby ni adalah 'main shayar to nahin'.masa zaman tu,parents aku masih lagi berchentar.aku belum lahir lagi.tengok filem ni kat rex muar haha..memang kenangan bagi mereka berdua.dan sampai ke harini mak aku masih menyanyikan lagu2 dari bobby ni.dan aku telah menguploadkan mp3 bobby ni kat henfon mak aku.punyalah happy dia dapat dengar lagu dengan senang hehe..di bawah kulit kaset ni,di tulis BUATAN MALAYSIA,Keluarkan: Teletape enterprise sdn. bhd.
yang part 'keluarkan' tu yang tak boleh tahan hahaha

No comments:

Post a Comment