Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, May 17, 2010

Sesi Carigali 2

perjalanan kami teruskan..dari kedai ke kedai..tapi belum ada rejeki..sampaikan crate f&n yang bersepah pon orang kedai tu cakap nak pakai lagi.dia kata company f&n nak datang ambil hahaha bodoh siak bagi pernyataan macam.lepas ni aku dengan abg dollah nekad nak rembat aje kalau lalu depan kedai dia..pusing punya pusing,dapat lah aku ompil plastik sign ni yang popular sekitar tahun 80an..kondisi cantik lagi

lepas tu kami masuk kedalam 1 kedai ni.aku nampak la 1 jam karan,tanya itu ini dengan nyonya ni.dia kata itu bukan jam lama.itu jam baru haha..tapi aku sebenarnya tak tertarik pon dengan jam tu..sebab aku dah berlambak jam karan bulat tu.tapi benda di belakang jam tu.apalagi,time tu pon laki dia masuk,terus aku tarik kerusi,dan aku angkat jam tu..maka ter reveal lah satu benda yang selama ni aku carik..

bila dah dapat kat tangan aku,nak tau berlaku lah perbalahan diantara laki bini bangsa cina ni.bini dia terus ambil sign ni dari tangan aku.dia kata tak boleh.ni barang company bagi.dalam bahasa cina la..tapi laki dia si apek ni cakap dalam bahasa cina,ala bagi ajalah..kau simpan nak buat apa..benda dah lama pun..bagi ajalah..dia terus rampas sign ni dari tangan bini dia,bagi kat aku haha..aku berkali2 ucapkan terima kasih kat apek tu..dan kami terus berlalu meninggalkan mereka laki bini bergado kerna sekeping sign ni wakakaka..kami pun pergi ke kopitiam sebelah yang macam nak roboh tu..nampak tin sign ring serbuk cap harimau..tapi dia tak bagi..dah ayat power,tapi still tak dapat jugak..dah berpuluh tin sign ring yang kami nampak,tapi tak ada 1 pun yang sangkut..aku pun nampak ada banyak bottle opener kat dalam kedai tu..dan aku mintak sekeping..


bila kami beredar,di tepi kedai tu kami nampak ada jugak botol f&n strawberry yang masih ada air dan coke label merah ada air..ada 1 frame yang abg dollah ambil..KENT

semua ini adalah bermodalkan air liur sahaja..dan kami pun beredar ke tempat lain..

No comments:

Post a Comment