Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, May 7, 2010

Jam Kunci 3D


jam ni aku dapat masa membeli belah kat amcrop mall haha memang crop menghabiskan duit aku! tapi barang ni dapat kira ok la..berbaloi jugak..menambahkan koleksi jam kunci aku..yang jahatnya kolek jam ni,dia ada pelbagai design,bulat,bujur,persegi, melintang,menegak,semua ada.tapi aku sekrang ni lebih kepada jam yang design panorama mcm ni.kalau dapat yg 3D lagi bagus.gambar dia macam real.kebanyakan jam2 yang semacam ni adalah made in china.kalau keluaran yang baru pun ada jugak.tapi tak la seklasik jam yang macam ni..nombor dia pon dah hilang haha..tapi ada sorang kolektor jam tegar kat jb ni yang sudah beralih arah kepada barang2 old skool,memang suka jugak kalau tengok2 jam yang macam ni..tapi apakan daya,jam china aku ni mana boleh celen jam2 english dia hehe..

No comments:

Post a Comment