Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, May 27, 2010

Limited Edition Giant Mexico Bottle


la cu caracha la cu caracha huhu..botol ni sebenarnya dah lama nak post..dapat pun dah lama..tapi aku saja simpan kat rumah untuk meriki2 cerita di sebalik kewujudan botol ni..

hecho en mexico

marca registrada

bermacam2 version aku dengar dari cerita botol ni.dengar cerita ada 3 color botol mexico ni.clear,biru dan coklat.dan ada yang kata hijau pon ada! terdapat 2 version iaitu bertopi kan mariachi hat ataupon topi mexico,dan ada pula version yang pakai topi santa claus.market di malaysia ni memang mengarut aku tengok.ada yang jual loose bottle hampir rm800! dan di jb sendiri jual di pasar karat rm350 tanpa topi!

tapi bagi aku,apa yang penting adalah,orang2 temasek menggelarkannya birth certificate.ataupon tag yang tulis limited edition tu.tanpa tag limited edition tu,maka tak bermakna lah botol mexico anda..hahaha tanpa beribu dan berbapa..ada juga botol yang ada muffler.eh version mana pulak ni?pakai topi mexico,tapi ada muffler krismas?wakakaka..dan ada juga yang mengambil muffler polar bear coke,disarungkan ke botol ni,lagi teruk!

tapi apa pun,ikutlah citarasa masing2 macamana nak menggayakan botol ni..apa yang penting,botol ni adalah umpama lesen internasional..macam nak drive luar negara,mestilah kena ada driving license international..jadi jikalau anda mengkolek botol coke luar negara,koleksi anda tak lengkap tanpa kelahiran botol ni..cheers!

No comments:

Post a Comment