Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, May 5, 2010

Poster Retro


poster ni aku dapat kat area rengit,pontian johor.yang kelakarnya,bila aku sampai kat kedai ni,aku ternampak ada 1 poster barangan kecantikan macam dalam 1 blog saudagar tersohor malaya.aku pon tanya la pekedai tu,berapa harga poster lama tu?dia kata owh itu tak boleh.dah ada orang booked.aku ckp,zul botol larkin ke?dia kata ya.haha kecik betul donia koleksi ni.tapi aku tengok poster tu,kenapa lah si zul larkin berminat kat poster tu.gambar amoi 2 ekor tu dah macam pontianak aku tengok! haha macam tepung gomak! tapi pekedai tu kata,kalau nak yang lain ada.pilih la.ada yang original dan ada yang reprint.kalau kertas dia licin,itu reprint.kalau kertas kasar,itu ori! haha..aku layankan aja.dia bukak lemari,ha kau berlambak poster! tengah2 pilih tu,nampak satria merah datang.sekali zul botol larkin! uniknya donia koleksi ni ya. pi mai pi mai,tang tu jugak! pegi amcorp jumpa,melaka jumpa,rengit jumpa.haha memang jodoh kuat aku dengan zul botol larkin ni. aku pon mengambil 1 poster majalah lama jilid 1 ni tahun 1947.boleh la untuk diletak kat luar rumah.kalau dikebas orang,tau lah siapa yang ambil haha..si zul botol larkin pon bisik kat aku,betul ke zal poster ni ori?haha aku cakap bukan.ni semua memang reprint.cuma dibuat macam antik siap karat2 lagi holder dia.kat jonker walk pun berlambak rm10! tapi atas dasar nak berkenalan dengan pekedai ni,aku ambik lah 1.dan zul botol larkin pun berlalu dengan tak membeli poster pontianak tu..

No comments:

Post a Comment