Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, May 5, 2010

Koleksi Gelas Red Lion

ini adalah koleksi gelas red lion yang aku berjaya perolehi di malaya dan temasek.ada diantaranya aku beli dan sebahagiannya aku perolehi dari warisan nenek aku..buat masa ni baru ada 5 sahaja.dan ada lagi banyak siri gelas red lion ni.tapi ini aja yang aku mampu kolek.selebihnya mungkin kalau ada rejeki,boleh la aku dapat kumpul full set red lion ni..selebihnya anda boleh rujuk di http://malayaayerlamenet.blogspot.com atau http://eisantique.blogspot.com yang mungkin ada komplit set gelas red lion





semua sekali adalah keluaran frase & neave product..gelas2 ni memang cantik kalau digandingkan dengan set botol red lion dan signboard red lion..ada orang kata enamel sign red lion hanya ada 2 sahaja di malaya ni.1 di JB dan 1 kat selangor.2-2 ni boleh dinobatkan sebagai KING,tetapi tak nampak pun sign plastik red lion yang macam aku punya tu?

2 comments:

  1. saudagar zal ! red lion pun ada keluar aluminium sign ! dan sign red lion plastik yg hang ada tu lekat di cermin kedai masa dulu kalau tak silap lar..berapa mas kahwin tuu..!

    ReplyDelete
  2. yang plastik tu saudagar kat Jb dah pinang cek is..sorry la tak sms haritu.terlupa!
    sebab yang metal sign tu,ada sorang collector kat Jb ni cakap,dia dengan daud je yang ada..tak tau la cek is pon ada ke tak?

    ReplyDelete