Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

ABCDEFG Stout Mug

Mug ni adalah pemberian dari nenek aku Ramijah Binti Jahuri yang masih berada kat Temasek tu..sebenarnya mug ni aku dah lama perasan kat rumah dia..sebab dia gunakan mug ni untuk letak koleksi tasbih hehe..boleh ke camtu? ala walaupun benda ni brand stout, tapi kite bukanlah meminumnya kan..so dia pon dengan rela hati berikan pada aku..

kesahnya benda ni didapati oleh para driver lori kilang ABC stout kat singapore..so diorang akan trade dengan atuk aku yang kerja f&n..sebab kilang2 air minuman kat singapore ni terletak berdekatan..kira trade la pada zaman tu..

benda ni katanya dia dapat pada zaman 1960 gitu..sebab terlalu banyak gelas dan mug yang atuk aku dapat masa tu..rasanya susah nak dapat kat kilang ABC itu sendiri kalau mintak jam ni..

No comments:

Post a Comment